Výlet na chatu Polanu :)

Náš oddíl ŠPACÍREK se vydal 31.3. – 3.4. na výlet do Vsetínských vrchů na chatu Polanu. Výletu se účastnilo nakonec 9 statečných táborníků. Polovina vyrazila ve čtvrtek večer autem a druhá polovina autem v pátek ráno. Ze Sedlčan jsme vyrazili asi okolo 16h a čekala nás cesta něco okolo 400 km a poté 3 km lesem. Na místo jsme dorazili okolo 21h, když už byla tma. O to větší bojovka bylo v černočerné tmě najít chatičku. Po několika pokusech se nám to povedlo, rozdělali jsme ohen, chvilku poseděli u kytary a poté jsme šli spát.

V pátek ráno jsme se pustili do menší údržbu chaty. Kluci šli sekat dříví, holky umýt okna a zamést chalupu. Čekali jsme na druhou polovinu našeho oddílu. Celé dopoledne jsme věnovali údržbě chaty. Janu jsme pověřili kuchařkou naší výpravy a ta nám uvařila úžasný oběd, podávalo se kuře. Po obědě jsme se šli projít na nedalekou Miloňovu rozhlednu a prozkoumat zdejší území. Po svačině přijel i zbytek oddílu a už jsme byli na Polaně v plné síle. Večer jsme si sedli u krásných kamen, zazpívali, zahráli na kytaru a probírali jsme plány na letošní tábor.

Další den ráno nás probudilo sluníčko a krásné počasí. Sluníčko ráno svítilo na ranní námrazu. Na Polaně bylo krásně a nic nám nechybělo. Dopoledne jsme vyrazili do nedalekého lanového parku, kde jsme pořádali závody na čas. Jako nejrychlejším „Opičím mužem“ se stal Ondra, který všechny disciplíny zdolal během 3 minut. Po tomto vyčerpávajícím závodě jsme vyrazili na oběd. A po obědě nás čekal dlouhý odpolední výlet na horu Vysokou(1024m), návštěva pramene Rožnovské Bečvy a cíl byl na krásnérozhledně Čarťák, kde jsme zakončili naši výpravu zmrzlinovým pohárem se šlehačkou v hotelu. Po této dobrotě nás čekala cesta zpět na chatu, kde na nás čekaly holky s večeří.

V neděli dopoledne jsme poklidili chatu, rozloučili jsme se s krásnou přírodou Beskyd a vyrazili jsme zpět domů. Výlet se povedl a těším se na další.

Ahoj Zlobr
A-TOM SPACIREK
Ps. Za naši dobře odvedou brigádu na chatě Polaně jsme dostali pochvalu od správce a vedení A-TOM

Tomáš Pilík

Jmenuji se Tomáš Pilík a narodil jsem v Příbrami. Vystudoval jsem vysokou škoulu CVUT obor počítačové sítě. Bydlím v Sedlčanech a pracuji v Praze. Je mi 26 let a od svých 7 let jezdím pravidelně na dětské tábory. Mám rád přírodu, výlety a pohyb celkově.

Latest posts by Tomáš Pilík (see all)